Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 2019-09-19 07:29

Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
 Division 1 talar ut 
Författare Meddelande
aktiv skribent
aktiv skribent

Svara med citat
http://www.tillbergabandy.se/artikel.as ... turId=2303

Denna adress är direkt kopplad till VSK och klubbchefen Micke Campese om hur han jobbar aktivt för sitt VSK. Näst intill personliga påhåpp från våran lokala vad vi nu ska kalla det konkurrent? Borde nästa vara samarbetspartner som VSK föreslagit men de kastat tillbaka kalla handen, enligt rykten.

Men nu ger han sig in i något som han förmodligen inte har någon som helst aning om och hur man kan få att ett helt ok division 1 gäng skall ha lika mkt marknadsandelar som svenska mästarna är ett mysterium. Hur kan man tro det?

Citerar Zocke:
"Skogstokig..."

... Varför? Hela texten är svaret men är det ens ngt svar?

"Jo, MUPPARNA i VSK. Jag blir allvarligt så j-a trött på deras agerande gällande marknadssidan! När i h-vete ska man förstå att man inte ÄGER en kommunal anläggning...? De slänger upp reklam, banderoller och gräsliga tygstycken, som de inte ens hade ork att ta fram i rätt kulör, till höger och vänster..."

Här börjar det bli intressant, muppar är vi helt plötsligt. Men inse tillberga ni är bara lillebror här i staden. Reklam slängs upp antagligen för att det blivit sålt??????

"Som vanligt står vi med mössan i hand och tar emot skiten. "Det är bara att kavla upp armarna å köra...", säger Campese. Det som är sagt och bestämt tidigare gäller INTE om det är till VSK´s favör... Makalöst..."

Nu vet jag inte exakt vad som är bestämmt eller inte....Väljer att inte kommentera det här vidare utan tycker mer det är bra att det händer nått i VSK!

"Efter att de stoltserat med trasorna, som förmodligen klass 7B på Viksängskolan sytt, på västra långsidan under ett år så har vi arbetat fram något som är snyggt till årets säsong. Dessa vepor skulle pryda den östra långsidan..."

Vilken idiot! Stackars er som har gjort nått fint.....?

2009-10-22 16:29
aktiv skribent
aktiv skribent

Svara med citat
"MEN, jag dör, dessa måste täckas över på VSK´s matcher då Campese fruktar för liv och lem då deras Supportrar (!) aldrig skulle tolerera eller kunna leva med en TB-logga i hallen... Jag känner rätt många supportrar och INGEN som jag mött har något agg mot oss... Möjligtvis att Ultras-falangen, med Eckemark och Kurt L i spetsen, tänder till..."

Nämen hånar han VSK supportrarna? tänker på sista linen eller egentligen hela texten... Klart det är trevligare med VSK symboler än tillberga, är han helt slut människan? Just tillberga har väldigt få supporters. VSK sports har säkert inget agg mot tillberga men bra uttalande zocke. bra.

Ni kan väl gå in på sidan själva och läsa sen vore det trevligt med lite debatt.

/Stolt VSK'are

2009-10-22 16:32
proffstyckare
proffstyckare

Svara med citat
Tyckte förut att denna person var duktig på att skriva, men nu vilket himla rörig artikel! Ungefär som en fjortis som bara vill skapa uppror! Hur kan han tror att någon ska ta honom på allvar?

2009-10-22 17:27
somnat på barstolen, skriver i sömnen
somnat på barstolen, skriver i sömnen

Svara med citat
Hur fan har man mage att gnälla på vad som är snyggt och fult, när man själva har ett klubbmärke som ser ut som en trubadur som står och spelar bredvid en elefantsnabel.

2009-10-22 17:47
Profil ICQ
forumveteran
forumveteran

Svara med citat
Mycket egendomligt skrivet. Håller med Sassa. Zocke har tidigare verkat ganska nykter faktiskt men nu verkar han ha tappat all sans och förnuft...

2009-10-22 18:35
van postare
van postare
Användarvisningsbild

Svara med citat
Han kröp (iaf nästan) till korset.. Men vilken jävla lallare!!

2009-10-22 19:31
proffstyckare
proffstyckare
Användarvisningsbild

Svara med citat
Attans att han har fegat ur och plockat bort sitt inlägg på bloggen.
:smt003

Kan inte påstå att jag känner något direkt agg mot Korplaget utifrån skogen, de spelar ju inte ens i samma liga som oss så vem bryr sig?

De får väl försöka komma upp i serien igen så vi kan visa var skåpet skall stå och skicka tillbaka dem som vi gjorde sist.

Sen tycker jag ju rent personligen att istället för att hålla på och mumla kritiska inlägg på sin blogg så kan han väl fokusera på hur mycket korv de skall köpa inför sitt lobbande för 3x30-matcherna de vill ha.

2009-10-23 19:42
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 7 inlägg ]