Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 2017-08-22 23:21

Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
 Omgång: 11 | BK Forward–VSK Fotboll | 23/6 kl 19:00 
Författare Meddelande
släcker törsten
släcker törsten
Användarvisningsbild

Svara med citat
Tar upp fanan å postar optimistiskt ett 0-2 tips. Nu eller inte denna säsong känns det som :smt102

2016-06-21 15:25
professor i vskologi
professor i vskologi

Svara med citat
LN skrev:
Nu eller inte denna säsong känns det som :smt102

Ja, hur många kommer inte att försvinna om VSK inte går upp? Halva laget känns det som...

2016-06-21 22:07
just kommit in på puben
just kommit in på puben

Svara med citat
Av de 5 senaste har det blivit ett mål eller mindre i 3 så det är stor risk för att det blir lite mål. Men jag skiter i hur vi vinner bara vi gör det. Det är dax för moving time.

2016-06-22 16:44
forumveteran
forumveteran
Användarvisningsbild

Svara med citat
Spelas matchen på Trängen? I så fall tror jag på 1-1.

2016-06-23 08:18
just kommit in på puben
just kommit in på puben

Svara med citat
Är tacksamför tre poäng. Vi hade inte fler chanser, vi hade inget spelövertag och vi var inte bättre. Men vi gjorde ett mål mer än Forward. Hade jag varit Forward supporter hade jag sagt att VSK stal poäng av oss idag.

Vi började bäst. Gjorde ett snyggt mål hörna redan i 4:e minuten. Hade total koll på allt i ca en kvart. Sedan rasade det ihop och Forward tog över. Allt kom ner på våra mittbackar. Vi måste stå upp och försvara tillsammans på mitten. Vi fick ett läge i 44:e där Karwan får till ett bra skott från ganska långt håll. Vips var det 2-1. Men i minuten efter förlorar vi en duell ute vid kanten strax innan mitten. Sedan är vi efter hela vägen och så var det 2-2 i paus. Sista 30 av första vill jag bara glömma.
Vi spelade upp oss i andra. Firma Simon-Tronét gör det bra flera gånger. Filip sätter ett långskott som inte heller det såg otagbart ut. Det kändes som allt gick in. Vi gjorde inte 4:a för vi hade en massa chanser.
Oliwer gjorde sin bästa match för säsongen och Robin stabil som vanligt. Känns konstigt att säga det när vi släpper in tre och alla avslut är från mitten. Plus på fem sex stycken men det är verkligen många som kan mycket bättre. Vi fick med oss tre poäng hem, det höjer självförtroendet. Det är det enda som är viktigt.

2016-06-23 21:59
släcker törsten
släcker törsten
Användarvisningsbild

Svara med citat
nisse andersson skrev:
Av de 5 senaste har det blivit ett mål eller mindre i 3 så det är stor risk för att det blir lite mål. Men jag skiter i hur vi vinner bara vi gör det. Det är dax för moving time.
:smt003 [-( hi hi den här var riktigt rolig å quota - satan va skönt att det gick vägen. En jävla massa mål blir gjorda men usch vad det också släpps in. Hur stärka upp försvaret utan att losa framåtandan :smt023 :smt102

Wow - kollade upp spelschemat och konstaterar att VSK nu står inför ett flow med idel vinster framöver och sen stärkta av framgången så knycklas även BP till och ja sen återstår i stort bara tredje o näst sista matcherna som svåra. Sista kampen avgör vi som igår :smt023

2016-06-23 23:16
proffstyckare
proffstyckare
Användarvisningsbild

Svara med citat
Ska bli med lite hemmamatcher nu. Tagit bra med bortapinnar nu. Dags att visa hemmapubliken att vi ska tillhöra toppen.

Kämpa VSK

2016-06-24 08:28
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 7 inlägg ]