Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 2017-10-21 09:32

Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
 Troxon fotbollsapp 
Författare Meddelande
forumveteran
forumveteran
Användarvisningsbild

Svara med citat
Nån som använder denna appen, den är minst sagt dåligt uppdaterad träningsmatcherna fram till 27 mars finns med sen helt dött när nu helt plötsligt kvällens match är med.
Blir den ens bättre om man betalar för tjänsten eller är den lika dåligt uppdaterad för alla? Den är ju rätt dyr att prenumerera på och gör man det så vill man ju veta att dom följer alla VSK:s matcher åtminstone hemma och inte bara dom då dom råkar ha vägarna förbi Swedbank Park...

2013-05-06 11:15
somnat på barstolen, skriver i sömnen
Användarvisningsbild

Svara med citat
Laddad ner Androidversionen bara för att kika igenom den. Måste väl säga att det måste bli tummen ner. Såvida de inte fixar en hel del saker. Typ prestanda, matchuppdateringar på matcher som redan är avslutade.

Everysport.com ligger ljusår före och är dessutom helt gratis. Dessutom slipper man ladda ner en app...

2013-05-13 08:36
Profil ICQ WWW

Svara med citat
sandberg skrev:
Laddad ner Androidversionen bara för att kika igenom den. Måste väl säga att det måste bli tummen ner. Såvida de inte fixar en hel del saker. Typ prestanda, matchuppdateringar på matcher som redan är avslutade.

Everysport.com ligger ljusår före och är dessutom helt gratis. Dessutom slipper man ladda ner en app...

Det handlar väl om att ingen verkar sköta a-laget på Troxon. Lägg till Akademin och kom med en ny utvärdering sen.

2013-05-13 12:01
Profil ICQ
Användarvisningsbild

Svara med citat
Nej det var inte så jag menade Derby. Menar appens förmåga. Jag går in på en gammal match som är avslutad och ska titta runt. Var 5:e sekund kommer en pop-up som säger att den hämtar senaste matchinformationen. Känns lite onödigt på en match som avslutades för 3 månader sedan.

2013-05-13 12:15
Profil ICQ WWW

Svara med citat
sandberg skrev:
Nej det var inte så jag menade Derby. Menar appens förmåga. Jag går in på en gammal match som är avslutad och ska titta runt. Var 5:e sekund kommer en pop-up som säger att den hämtar senaste matchinformationen. Känns lite onödigt på en match som avslutades för 3 månader sedan.

Okej, då är jag med.

2013-05-13 12:18
Profil ICQ
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 5 inlägg ]