Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 2020-05-28 13:44

Svara på tråd  [ 40 inlägg ] 
 Serie A 

Vilka vinner Serie A?
Ac Milan 11%  11%  [ 4 ]
Ac Milan 0%  0%  [ 0 ]
Juventus 36%  36%  [ 13 ]
Juventus 0%  0%  [ 0 ]
As Roma 3%  3%  [ 1 ]
AS Roma 0%  0%  [ 0 ]
FC Internazionale 11%  11%  [ 4 ]
FC Internazionale 0%  0%  [ 0 ]
Något annat lag 39%  39%  [ 14 ]
Något annat lag 0%  0%  [ 0 ]
Antal röster : 36

Serie A 
Författare Meddelande
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Nu har Serie A startat. Fan va kul! Tyvärr gick det åt helvete för mitt kära Milan i första matchen mot Livorno, 2-2, men det är bara att ta nya tag.
Kanske kan även fler svenskar intressera sig för Serie A nu när Zlatan anslutit. Kan bara bli kul i år.
För att sammanfatta förutsättningarna inför säsongen:

Det är som vanligt 4 lag som kommer att tampas i toppen; Milan, Inter, Juve och Roma. Milan och Juve ser på förhand starkast ut, man har behållt alla sin nyckelspelare och fyllt på med nya stjärnor i leden. Inter har som vanligt värvat sig galna och kanske 20 % av värvningarna är genomtänkta. Roma har tappat försvarare Samuel(R Madrid) och Zebina(Juve) men har täckt upp med superlöftena Mexes och Ferrari. Emerson har också försvunnit men landslagsspelare Perrotta har ersatt och jag tror det bara är positivt för Roma.

Milans försvar är nog det bästa i världen för tillfället. Cafú, Stam, Nesta, Maldini är en kvartett som skrämmer slag på vem som helst. Att fjolårets succé Pancaro får finna sig i bänken tillsammans med nytillkommna Argentina-OS-backen Fabricio Coloccini och gamle räven Costacurta gör att Milan även har världens bredaste backuppsättning.
Mittfältet är ofärändrat med Gattuso-Pirlo-Seedorf och Kaká som trequartista strax bakom anfallet. Ett mycket bra mittfält där även Italien-landslagsmannen Ambrosini, portugisen Rui Costa och nytillkommne Vikash Dhorasoo från Lyon kan räknas in.
Anfallet är nog också ett av världens bästa just nu, snacka om valmöjligheter. Skyttekungen Shevchenko är given, som komplement till honom kan man välja på lånet Hernan Crespo, super-dansken Tomasson och måltjuven Inzaghi. Alla är världsklass-spelare. Därtill två målvakter av högsta rang i Dida och Abbiati med Dida som förstemålis så är laget komplett.

Juventus har målvakten Buffon, ett försvar, som förhoppningsvis kan göras bättre än förra året då det läckte som ett såll hela säsongen, med världens bästa vänsterback Zambrotta, Zebina och nye Fabio Cannavaro plus Thuram. Också det ett världsklass-försvar på pappret, får se hur det fungerar i praktiken. På bänken Nicola Legrottaglie. Mittfältet med nye Emerson(Roma), stjärnskottet Manuele Blasi, Pavel Nedved och möjligtvis Mauro Camoranesi ser också hyfsat ut. På bänken har man bl a Tacchinardi och Oliveira. Anfallsbesättningen är dock bäst, med Del Piero, Trezeguet och Zlatan har nye guld-tränaren Fabio Capello många alternativ, Del Piero kan även användas som offensiv mittfältare. Zalayeta får det svårt. Juve har också sålt två världsanfallare i Marco Di Vaio(Valencia) och Fabricio Miccoli(Fiorentina).

Inter har som sagt värvat som galningar, Veron och Davids är bara några i högen av halvgamla "kanske-spelare". Men man har redan en stark trupp så det är klart att man blir farliga. Jag trodde faktiskt mycket på Inter inför säsongen men efter att man sålde Cannavaro har man ingen riktig stjärna där i mittförsvaret. Nye Mihajlovic(Lazio) är inte tillräckligt bra, inte heller Marco Materazzi. Försvaret utformas nu på detta sätt: Favalli(ny från Lazio), Cordobá, Mihajlovic och stjärnan Javier Zanetti. Fler "kanske-spelare" på bänken i Materazzi, Coco och Gamarra för att bara nämna några.
Mittfältet ser starkare och bredare ut än på länge. Det är dock oklart hur det kommer formeras. Givna är Davids och Stankovic, sedan har man mycket folk att välja på: Emre, Cambiasso, Verón, Ze Maria, C Zanetti, Van der Meyde och Karagounis.
Anfallet är inte heller klart, Adriano och Martins lär det nog bli. Med superdivorna Vieri och Recoba på bänken.
Succétränaren från Lazio Roberto Mancini kanske kan få laget på rätt köl efter besvikelsen förra året då man missade Champions League.

Till sist har vi Roma som har en stark startelva, men inte mycket bakom. Målvaktslöftet Pelizzoli i buren med en försvarslinje framför sig bestående av en mycket orutinerad uppställning: Panucci, Mexes, Ferrari, Chivu. Endast Panucci över 25 år. På bänken bl a Cufré, Dellas och Candela.
Mittfältet bestående av Mancini, Perrotta och de två superlöftena Daniele De Rossi och D'Agostino. Tomassi utgör det bästa på bänken.
Succéparet Totti-Cassano utgör anfallet med Mido på bänken, en ren chansning.
Roma får det nog svårt i år, men kanske kan Rudi Völler göra underverk, en det ska mycket till.

Utmanare är ständiga talang-fabriken Parma, Udinese och nykomlingarna Fiorentina som värvat smart och mycket. Bland annat stjärnor som Nakata, Miccoli, Jörgensen, Portillo och Ujfalusi.

Noterbart är att fjolårets skytteliga-tvåa Gilardino är kvar i Parma trots bud från en handfull storklubbar, dock är det inte Gila som satt stopp för en övergång...det är Parma.

Sen har vi Livorno, Lecce, Reggina och Cagliari som får slåss i bottenträsket.

Mitt tips:

1. Milan
2. Juve
3. Inter
4. Roma

Vad tror ni?

2004-09-12 21:04
Profil WWW
aktiv skribent
aktiv skribent

Svara med citat
premier league är den ända rätta ligan men om ja måste välja en vinnare här hoppas ja på juve.
Men inte sätter Inter Vieri på bänken?!

2004-09-12 21:35
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Juve vinner serie A stort. Serie A blir den roligaste proffs ligan att kolla på i år. Juve har ju ett mittfält av toppklass men inte bättre än det förra topp trion, Zidane, Nedved och Davids. Synd att bara Nedved är kvar. Men man får hoppas mycket på Zlatan och Emerson i år. Men Inter kan utmana. Med förra Juve stjärnan Davids på mittfältet kan allt hända...

2004-09-12 21:38
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Kul att någon mer än mig är så pass intresserad av Serie A, trodde jag var ensam bland alla PL-fanatiker i VSKs led..

Orkar dock inte dra iväg någon enorm utläggning om topplagen som dig Botte. Din räcker gott och väl, och känns helt realistisk.
Som utmanare vill jag dock kasta in Lazio. Visst, de har tappat spelare och har haft en mkt jobbig ekonomisk situation de senaste säsongerna men det känns som att det börjar ljusna. Iom värvningen av Mr Lazio; Di Canio (killen växte upp i Curva Nord), har de fått en pådrivare som de tidigare saknat. Tyvärr fick han kliva av kvällens möte med Sampdoria efter bara 50 minuters spel, men han hann med att pricka in matchens enda mål ändå, visserligen på straff.
Lite tamt mittfält dock, så de bör inte räcka ända fram, men kan nog hamna top 5-6 iaf. Med lite flyt.

Utöver Lazio känns en annan plantskola, Chievo, väldigt intressanta. 2-2 mot Inter igår, och det var inte långt ifrån att de vann. En stolpe var ivägen för 3-2 målet i andra havlek.

Summa sumarum blir dock:

1. Juventus
2. Milan.
3. Inter
4. Roma

2004-09-12 21:43
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Skulle inte kalla Juves mittfält för toppklass. Både Milans och Inters är bättre, men det känns som det ska mycket till för att utmana Milan och Juventus nu.

2004-09-12 21:44
Profil WWW
Moderator
Moderator

Svara med citat
är inte så insatt i italienska ligan men hoppas det går bra för zlatan...och då även för juve! annars tror jag på milan!

2004-09-13 21:11
proffstyckare
proffstyckare

Svara med citat

2004-09-16 12:54
van postare
van postare
Användarvisningsbild

Svara med citat
INTER vinner ligan.. som jag alltid tror inför varje säsong!

Inget snack...

2004-09-16 18:28
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Du menar att du ständigt går i den vanliga Inter-fällan eftersom dom alltid är aktivast på transfermarknaden...illa, nybörjarmisstag. Skärpning!

2004-09-16 21:19
Profil WWW
proffstyckare
proffstyckare
Användarvisningsbild

Svara med citat
Du menar att du ständigt går i den vanliga Inter-fällan eftersom dom alltid är aktivast på transfermarknaden...illa, nybörjarmisstag. Skärpning!

Nä, han håller visst på Inter. Sicken pajsare!

2004-09-16 21:53
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat

2004-09-17 22:55
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Som utmanare vill jag dock kasta in Lazio. Visst, de har tappat spelare och har haft en mkt jobbig ekonomisk situation de senaste säsongerna men det känns som att det börjar ljusna. Iom värvningen av Mr Lazio; Di Canio (killen växte upp i Curva Nord), har de fått en pådrivare som de tidigare saknat. Tyvärr fick han kliva av kvällens möte med Sampdoria efter bara 50 minuters spel, men han hann med att pricka in matchens enda mål ändå, visserligen på straff.
Lite tamt mittfält dock, så de bör inte räcka ända fram, men kan nog hamna top 5-6 iaf. Med lite flyt.

Du menar inte att ett Lazio som har tappat Stam, Mihajlovic, Corradi, Fiore, Favalli och tränare Mancini för att bara nämna några, skulle ha en chans till Serie A-titeln för att dom handlat in en överårig Di Canio? Fixa Ravanelli också, så har ni ett lag att tampas med i Champions League-toppen också, Lazio!
Allvarligt talat, är det här nåt slags skämt? Lazio kom typ 6:a-7:a förra säsongen MED dessa spelare, hur tror du då att man ska klara sig UTAN dom? Nej, det är risk för nedflyttning i år...

Ser att det är nästan hälften som röstat på ett annat lag, nyfiken på vad det är för lag det handlar om. Någon?

2004-09-17 23:02
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Citerar mig själv: "Lite tamt mittfält dock, så de bör inte räcka ända fram, men kan nog hamna top 5-6 iaf. Med lite flyt."

Har alltid haft Lazio som "mitt" lag i Serie A, varför jag gärna hoppas och tror att det går bra för dom. Man ska absolut inte underkskatta Di Canio. Han kan ha större betydelse än vad du tror. Med tanke på hans goda kontakt med supportrarna bör Lazio slippa ständiga konfliketer med sina anhängare, vilket brukar skapa en osäkerhet i lag. Nu bör det dock bli tvärtom; ökat stöd och därigenom mer kämpande på planen. Självklart tror jag inte att de har en realistisk chans att slå de fyra jättarna, men som sagt, en top 5-6 placering KAN de klara av med den rätta viljan.

Du ska inte se dig blind på spelarnamn, då faller du i samma fälla som du pekade ut Felipe för att ha fallit i. Lagmoral och kämpavilja är nog så viktig, se bara på Sverige. Hur många trodde att vi skulle VINNA "dödens grupp" 2002?

2004-09-17 23:41
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Jag ser på fakta. Stirrar mig inte "blind" på spelarnamn som du påstår. Faktum är att Inter trots sitt spelarmaterial knappt vunnit något alls och man tycks alltid satsa på fel spelare. Skillnaden med Juve och Milan, de två har alltid varit störst i Italien, är att de knappast slänger ut pengar på spelare som inte producerar, nu säger jag inte att alla förvärv de gör lyckas, men majoriteten gör det, och i förhållande till förhoppningar.

Sen verkar du ändra dig mitt i ditt första inlägg. Först skriver du att du har Lazio som utmanare(antar då till titeln) sedan sänker du förhoppningarna genom att säga att de KANSKE KAN KOMMA 5-6 med lite flyt. Kallar du det utmanare???

Lagmoral och kämpaglöd är alltid viktigt. Men det måste även finnas tillräckligt med KVALITÈ. Just nu ser jag bara tre spelare som håller någorlunda Serie A-klass. Och det är Perruzzi, Cesar och Inzaghi. Möjligtvis Giannichedda. Man klarar sig inte utan kämpaglöd, man klarar sig heller inte utan kvalite. Just nu finns det bara en av de viktiga två ingredienserna... och det räcker inte.

Men det är klart, man kan alltid hoppas.

2004-09-17 23:57
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Jag ser på fakta. Stirrar mig inte "blind" på spelarnamn som du påstår.

Jo, det är ju precis det du gör. Läs ditt inlägg en gång till: "Just nu ser jag bara tre spelare som håller någorlunda Serie A-klass. Och det är Perruzzi, Cesar och Inzaghi. Möjligtvis Giannichedda." Om inte det är att stirra sig blind så vet jag inte vad som är det.
Jag tar Sverige som exempel igen, hur många i resten av världen tror du har koll på vilka Östlund, Wilhelmsson, Edman m fl är? Inga kändisspelare men nog så viktiga för det svenska kollektivet.

Men visst har du rätt i att en viss kvalité behövs. Och utöver de namn du nämner bör man kanske tillägga Negro, Couto och Massimo Oddo i försvaret. På mittfältet finns Filippini-bröderna, som absolut inte ska underskattas. Men som jag tidigare sagt, mittfältet känns svagast på pappret. Dessa namn tillsammans med de du nämnde (och Di Canio) anser iaf jag håller god Serie A-klass.

Ja, utan hopp blir världen ganska grå.

2004-09-18 00:18
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat

2004-09-18 10:17
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
tror att mitt älskade parma kan skrälla i år ( har nog sagt de förut oxå). när gilardhino stannade kan allt hända känns det som...tror iaf på en top 3 placering i år...inte precis utanför CL som vi brukar sluta...

2004-09-18 14:00
aktiv skribent
aktiv skribent

Svara med citat
botte, du är non den största besservisser ja skådat..
du är inte den mest upplysta mannen i landet!

2004-09-19 12:05
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat

Vad vet egentligen du om Serie A? Inte mycket verkar det som, så om du inte har något bättre att komma med så föreslår jag att du är tyst...

2004-09-19 18:41
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
...Tio spänn på att hälften av dom som röstat på Juve gjort det för att en viss svensk landslagsman spelar där...

2004-09-19 18:42
Profil WWW
somnat på barstolen, skriver i sömnen
somnat på barstolen, skriver i sömnen

Svara med citat
...Tio spänn på att hälften av dom som röstat på Juve gjort det för att en viss svensk landslagsman spelar där...

Tror inte han är så speciellt omtyckt i VSK kretsar.

2004-09-19 19:05
Profil ICQ
aktiv skribent
aktiv skribent

Svara med citat
Inte? Vem är det då? Du?

Vad vet egentligen du om Serie A? Inte mycket verkar det som, så om du inte har något bättre att komma med så föreslår jag att du är tyst...

nej de är ja verkligen inte. Om ja ska vara ärlig så vet ja inte vem som är det.

Och vad spelar mina kunskaper om serie A för roll, det sa ja inget om, det ja menade på var att du är en översittare som tror att du vet mer än alla andra!!

2004-09-19 19:59
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat

2004-09-19 22:29
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Botte skrev:

Tror inte han är så speciellt omtyckt i VSK kretsar.

Han behöver inte vara omtyckt. Jag tror mer på det senariot att de som inte är så insatta i Serie A enbart känner till Zlatans kunskaper. Samt att Juve har blivit ordentligt uppskrivna i media som önskar Juventus Scudetton så innerligt. Juve är det klart största laget genom tiderna i Italien, med sina 27 titlar är man totalt överlägsna(2:a ligger Milan på 17) men nu verkar varenda journalist tro på Zlatan o Co. Människor läser tidningar = blir påverkade. När man sedan inte vet speciellt mycket om resten av lagen blir det naturligt att lägga sin slant på Zlatan och Juve...

2004-09-19 22:36
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi

Svara med citat
Botte är du så jävla insatt då? Det är inte svårt att läsa Aftonbladet eller hur?

2004-09-20 17:10
Profil ICQ
van postare
van postare
Användarvisningsbild

Svara med citat

Vem är du? Nybörjarmisstag? Snarare tvångsmässigt beteende...

När blev du Don Tomasso helt plötsligt? håll dig till NHL eller något istället!

Hoppet är det sista som överger en INTER fanatiker... känns det igen?

2004-09-21 14:30
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
hoffa>> När jag blev insatt? Kanske den dagen då jag började intressera mig för Serie A...
Vilken jävla idiot kan läsa Aftonbladet, ja. Men tror du jag suttit mig ner och skrivit en lång jävla presentation(alt. tips) baserat på nån idiot vid namn Simon Bank? Allvarligt talat...

Sen blir man ju innerligt trött på personer som inte själv har något att säga utan istället bara gnäller på andra. Jag skapade den här tråden för att starta en diskussion, jag ville se hur andra såg på den följande säsongen. Men hittills har bara en(möjligtvis två) person(er) haft något att säga om det. Och jag har totalt fått runt 15 svar...

T-e och jag har hittills haft en bra diskussion, men då var lille Loop framme och tyckte jag var stöddig(kanske, vad vet jag?).
Allvarligt, har ni nått att säga om Serie A, gör det...skit i resten...

Tack.

2004-09-21 20:23
Profil WWW
just kommit in på puben
just kommit in på puben
Användarvisningsbild

Svara med citat
Sen blir man ju innerligt trött på personer som inte själv har något att säga utan istället bara gnäller på andra. Jag skapade den här tråden för att starta en diskussion, jag ville se hur andra såg på den följande säsongen. Men hittills har bara en(möjligtvis två) person(er) haft något att säga om det. Och jag har totalt fått runt 15 svar...

Det var DU som lade standarden för pajkastning när du anklagade Felipe för att vara nybörjare för att han hejade på Inter.

Jag känner inte dig, men jag känner Felipe, och om du tror dig kunna Serie A bättre än honom bara för att du rabblar upp massa statistik som många av oss redan läst i exempelvis AB så kan du lika gärna gå och lägga dig och inse att du har gjort bort dig.

Heja Sport!

Ps! Jag kan inte mycket om Serie A av den anledningen att jag inte gillar hur italienare utför sporten. Ds!

2004-09-22 02:24
proffstyckare
proffstyckare
Användarvisningsbild

Svara med citat
Ps! Jag kan inte mycket om Serie A av den anledningen att jag inte gillar hur italienare utför sporten. Ds!

Kunde inte sagt det bättre själv. Men när dom visade uno kryss due på trean så höll jag i alla fall på Inter, har jag för mig.

2004-09-22 08:27
van postare
van postare
Användarvisningsbild

Svara med citat
Vill jag se 90 minuter av långhåriga människor som dyker så ser jag hellre på damernas simhopp!

Tacka vet jag engelsk slitfotboll där man bara faller om bena bryts.

2004-09-22 09:19
professor i vskologi
professor i vskologi

Svara med citat
Hm, en tanke för klubbledningen i Perugia - de som var på jakt efter i tur och ordning Hanna Ljungberg, Victoria Svensson, Birgit Prinz och säkert ytterligare ett par damspelare till sitt herrlag. De värvade också en Khadaffi. Om de fortfarande är inne på att förstärka laget med damer, borde någon simhopperska som både kan dyka och göra snygga volter vara aktuell, allt enligt principen ju fler varv man snurrar, desto mer synd tycker domaren.

2004-09-22 10:38
professor i vskologi
professor i vskologi

Svara med citat
T-O-R-I-N-O ! ! !

2004-09-22 10:49
aktiv skribent
aktiv skribent

Svara med citat
Botte skrev:

Det var DU som lade standarden för pajkastning när du anklagade Felipe för att vara nybörjare för att han hejade på Inter.

Jag känner inte dig, men jag känner Felipe, och om du tror dig kunna Serie A bättre än honom bara för att du rabblar upp massa statistik som många av oss redan läst i exempelvis AB så kan du lika gärna gå och lägga dig och inse att du har gjort bort dig.

Heja Sport!

exakt! Varför ska han skärpa sig? för att han håller och hoppas på Inter?
dra nå gammalt över dig!!

2004-09-22 16:40
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat

FELIPE skrev:
INTER vinner ligan.. som jag alltid tror inför varje säsong!

Inget snack...

Finns inte ett ord om att han på något sett skulle vara Interfan. Man kan tro att ett lag ska vinna inför varje säsong ändå. Jag har trott att Arsenal skulle bli vinnare de närmaste tre åren, men det gör inte mig till nåt Arsenal-fan. Om inte annat så har Inter ofta varit favoriter inför säsong tack vare att de är så aktiva på transfermarknaden. Sen var det lilla inlägget om "skärpning", som många verkar hängt upp sig på, en aning ironiskt...om någon tog illa upp ber jag om ursäkt.

X-Johansson skrev:
Vill jag se 90 minuter av långhåriga människor som dyker så ser jag hellre på damernas simhopp!

Tacka vet jag engelsk slitfotboll där man bara faller om bena bryts.

Haha, jag håller med om att det är roligare att kolla på engelsk och spansk fotboll. Dels är det ju roligare spel, i Italien är det ju så försvarsinriktat, och förstås för alla filmningar. Nu när Inzaghi varit skadad verkar Totti vara den som tagit över tronen som "Mr. Falla lätt". Alltid lika tråkigt att se.

Sen är ju Perugia en pajas-klubb, iallafall deras gamle president som förutom försöken med damfotbollsspelare sparkade Ahn Jung Whan för målet mot Italien i VM och skällde ut en av sina anfallare för att han inte filmade i en "given" filmarsituation...
S-U-C-K!

2004-09-22 18:42
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Fan T-e, nu har du chansen att få ett rejält övertag på mig. Lazio har startat betydligt mycket bättre än ett håglöst Milan, och imorgon söndag är det dags, kvällsmatch och hela rubbet. Ska bli kul, men jag är faktiskt en smula orolig...

2004-09-26 00:31
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Ja, det var ju det jag sa. Underskatta inte Di Canios makt ;)
Egentligen ska inte Lazio räcka till mot Milan ikväll, men iom hur de ljusblå har inlett så tror jag nog faktiskt att ett oavgjort resultat är realistiskt.

Lite synd bara att SvFF har lagt MFF-Bajen så pass sent ikväll att man bara får se andra havlek på C+..

2004-09-26 11:07
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat

2004-09-26 16:57
Profil WWW
aktiv skribent
aktiv skribent

Svara med citat
Ser inte mycket från den där frökenligan, men det är klart att ett lag från Sicilien vinner

2004-09-27 08:08
Profil ICQ
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat
Yes, yes, yes! 2-1! Men det satt hårt inne. Dock visade ju Milan sin klass när man lyckades vända 0-1 till 2-1 på bortaplan med en man mindre. Riktigt bra. Och sen finns ju alltid Sheva!

2004-09-27 16:12
Profil WWW
professor i vskologi
professor i vskologi
Användarvisningsbild

Svara med citat

Inte bra...

2004-11-18 10:37
Profil WWW
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 40 inlägg ]